Inloggen
Je hebt een WOW Cadeau ontvangen met een code en een pincode van 4 cijfers. Voer de code in in het bovenste vak, de pincode in het onderste en klik op de pijl.
Problemen met inloggen? Probeer dit eens:
- Vervang de letter O in de code door een cijfer 0.
- Probeer een andere browser of update de huidige browser. WOW Cadeau ondersteunt de volgende versies:
- Internet Explorer 8.0 of hoger
- Firefox 14.0 of hoger
- Google Chrome 21 of hoger
- Safari 5.0 of hoger
Controleer ook of het WOW Cadeau nog geldig is: de geldigheidsdatum staat aangegeven op de voucher. Mocht het toch niet lukken om in te loggen, neem dan contact met ons op via 010-4371914 of
info@wowcadeau.nl.
Ik kan mijn adresgegevens niet invullen in de checkout
In dit geval is het aan te raden om de shop te openen in Google Chrome.
Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?
Neem contact op met onze helpdesk via
info@wowcadeau.nl.
Wanneer de inloggegevens op naam zijn gesteld, sturen wij deze per mail toe. Mocht de gever er voor gekozen hebben de inloggegevens niet op naam te stellen, dan verifiëren wij de gegevens bij de gever. Als die akkoord geeft, sturen we de nieuwe inloggegevens.
Hebben bovenstaande antwoorden je probleem verholpen?
Staat het antwoord op de vraag hier niet bij, neem dan contact op met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer
010-4371914 en via
info@wowcadeau.nl. Openingstijden maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Wat is de levertijd van bestelde geschenken?
Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden, dan sturen wij daarvan bericht. In de drukke decembermaand kan het voorkomen dat levertijden oplopen.
Ik heb mijn cadeau nog steeds niet ontvangen.
Indien er geen vertraging is gemeld en het geschenk na 10 werkdagen nog niet is ontvangen, neem dan contact op met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer
010-4371914 en via
info@wowcadeau.nl. Openingstijden maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Let op: waardebonnen worden vaak per mail verzonden. Check de spambox.
Krijg ik een orderbevestiging van mijn gemaakte keuze?
Bij een correcte bestelling sturen wij altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Bewaar deze orderbevestiging goed voor vragen, garantie en service.
Kan ik mijn keuze voor een cadeau wijzigen of ruilen?
Op alle producten (uitgezonderd abonnementen, belevenissen, vouchers, kerstpakketten en giftcards) geldt 14 dagen zichttermijn. Ruilen is mogelijk, maar retour- en verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd geschenk heb ontvangen?
Neem in dit geval contact op met de helpdesk. De helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer
010-4371914 en via
info@wowcadeau.nl. Openingstijden maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
Bij de bestelling van een geschenk kunnen wij vragen naar naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Je e-mail adres en telefoonnummer zijn nodig om de order te kunnen bevestigen of om onduidelijkheden na te kunnen vragen. Wij gebruiken deze gegevens uitsluitend voor de verwerking van de bestelling. Deze persoonsgegevens zullen dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van het geschenk aan derden worden verstrekt.
Hoe weet ik dat mijn donatie aan het goede doel ook echt bij het goede doel terecht komt?
Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan de gever hoeveel ontvangers gekozen hebben voor de geselecteerde goede doelen. Het opgehaalde bedrag maakt WOW Cadeau over aan het betreffende goede doel en de gever ontvangt hier ook bewijs van. Deze storting vindt plaats na sluiting van de besteltermijn.